Puan vermedi·418 syf.··
Beğendi
·
2020 21. kitabı
·
10 günde okudu
·
Okunma: 15 Kasım 2020 21:22
Kitabı 3 bölüme ayırmak istiyorum ilk bölüm sadece cinayet ile ilgiliydi ve olay örgüsü tam oluşmadığı için tam içine girememiştim İkinci bölümde İstanbul'un gerçekleri ; gezi parkı, 6 7 eylül olayları olayı yaşayan kişilerin ağzından anlatılıyor bu kişilerin cinayetle alakalı kişiler olması sizi polisiyeden uzaklaştıracağı yerde duygusal ve psikolojik olarak trajediye dahil ediyor ve Beyoğlu sokaklarında buluyorsunuz kendinizi Üçüncü bölüm ise cinayetin düğümünün çözüldüğü yer buraya gelene kadar öyle bir yoğruluyorsunuz ki kim bilir açılan her düğüm şimşek etkisi yapıyor, tüyleriniz diken diken oluyor Sonuç olarak ; kitapta sizi bazı sürprizler daha bekliyor ve ben Ahmet Ümit ile tanıştığıma memnunum. Polisiye sevenler birde yakın tarihin gerçekleri ile yüzleşmek isteyenlere tavsiye olunur. Okurken çok heyecanlandım her Ahmet Ümit kitabında olduğu gibi ve yine Ahmet Ümit beni şaşırtmadı sizin ilgi odagınızı farklı bir yere çekip aslında yine bizi şaşırtdı cinayetin çözümü konusunda. Bana çok şey kattı. #beyoglununenguzelabisi #baskomisernevzat...
Beyoğlu'nun En Güzel AbisiAhmet Ümit · Everest Yayınları · 201943,5bin okunma
·
11 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.