Okurken çok heyecanlı giden, sonunu merak ettiren kısacık bir roman, puntoları büyük olmasa daha az sayfalı bile olurmuş hatta.Anadolu insanı var içinde, olağan dışılık var ama gel gelelim ki sonunda da yarım kalmışlık hissi uyandırdı bana.Keşke daha net bir sonu olsaydı o zaman cok severdim bu kitabı.