·687 syf.··Beğendi
···Okunma: 16 Kasım 2020 23:00 Merhabalar, ilk defa çok beğendiğim bir kitabı inceleyeceğim:)) evet Bu kitaba bir türlü başlayamıyordum hem sayfa sayısından hem de kitabın konusu bakımından fakat okuduktan sonra çok pişman oldum keşke daha önce okusaydım diye.. ama hiçbir şey için geç değil ve kitabı okuduğum zaman odama giren ablamı, annemi, babamı, ne bileyim kim girdiyse ve odama getirdiklerini bir türlü farkedemiyordum bana seslenene kadar o kadar ki beni etkisinde bırakan bir kitap oldu hayatımda ilk defa bir kitabı okurken kendimi o alemde hayal ettim ve bu yaşadığım dünyayı unuttum bazan kim olduğumu bile unuttum! kendimi bir an raskolnikov sandım! Evet,evet belki şaşırtıcı ama gerçekten kendimi baş karakter sandım çok farklı bir baş yapıt çok.. ve gerek uyurken gerek rüyalarımda hep raskolnikov’un sıkıntılarını, travmalarını yaşıyordum. ama iyi ki de okumuşum diyorum. Yine olsa yine okurum ahh rodya ah... Kesinlikle Okuyun
okutunnn... sevgilerle ..