Puan vermedi·120 syf.····Okunma: 18 Kasım 2020 19:54 "Tuttum mavisini bahara vurdum,
Tuttum mavisini güneşe verdim."
Bugünlerde bahar bana indi. Yoksa 111 sayfacık kitap bu kadar güne yayılır mı imiş. Bence bir ömür okunabilirmiş. Yaşar Kemal bir ömür yazar da bir ömür okumasak ayıp olmaz mı...
"Çın çın ötüyor yüreğimin kökünde şu dünyanın ıssızlığı
Tanrı kimsenin başına vermesin böyle bir yalnızlığı! "
Ben bilmez miyim satırlarının derinliğini, ben anlamaz mıyım,sevmemiş, sevilmemiş, sevişmemiş köpoğlu köpeklere saldırmanın anlamını; zulüm yapan adam azgınlarını yok etmenin gereğini hissetmez miyim...
Senin şiirin ne güzel Yaşar Kemal, yüreğin ne güzel. Bir Marliyn Monroe'nun gözleri bir senin şiirlerin işte o kadar:)