·344 syf.··Beğendi
···Okunma: 07 Kasım 2020 21:56 Kitabın başı çok değişik geldi. Çok enteresan bir şekilde başlıyor. Ama okudukça insanın kitabı bırakası gelmiyor ve içinde kayboluyor. Vuslatın hep ayrılık acısı çekmesi, örnek yaşantısı o kadar hayran kalınası ki... Kitabın sonunda kendini hüngür hüngür ağlıyor buluyorsun. Kesinlikle herkesin okuması gereken kitaplardan.