Siyasi çalkantılar içinde harmanlanmış iki yaşam öyküsü bu.
Bir yerde yolları kesişen, birbirlerinin hayatında iz bırakan, dahası birbirlerini tamamlayan, hemdert olmuş iki kadın...
Savaşın getirdikleri, götürdükleri ve ardında bıraktıkları ile yaşama tutunmaya çalışan insanların hayatlarını göz önüne seren eşsiz bir betimleme.
Yazarın okumuş olduğum ikinci kitabı. Hepsini de çok büyük bir keyifle okudum. Aynı keyifi paylaşmak dileğiyle,
Keyifli okumalar!