Puan vermedi·384 syf.··
2020 73. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 14 Ekim 2020 14:05
Sanırım bu kitabı sevmeyen tek benim. Yazarın yazım şekli güzel hoş ama soğuk geldi bana. Karanlıklar kralını sevdim ama o da kötü çıktı sanırım bu yüzden bı etkisi oldu. Ben beğenmemiş olabilirim ama siz sevebilirsiniz. Şans verirseniz bilirsiniz. Ve Kitapta bilmediğim kelime çok var di onlar da çevirilseydi belki biraz daha katlanılabilir olacaktı. İyi okumalar
Gölge ve KemikLeigh Bardugo · Martı Yayınları · 20137,5bin okunma
·
450 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Bence de kötüydü. Hatta çok da acemice yazılmıştı.
Hope
Gönderi Sahibi
Kesinlikle öyle sürükleyici de değildi bildiğin dümdüz şekilde yazılmış.
Doğrusu benimde hoşuma gitmedi. Özellikle son kitap işkence gibi geldi.
Hope
Gönderi Sahibi
Cidden kötü olmuş 😅