Puan vermedi·384 syf.····Okunma: 14 Ekim 2020 14:05 Sanırım bu kitabı sevmeyen tek benim. Yazarın yazım şekli güzel hoş ama soğuk geldi bana. Karanlıklar kralını sevdim ama o da kötü çıktı sanırım bu yüzden bı etkisi oldu. Ben beğenmemiş olabilirim ama siz sevebilirsiniz. Şans verirseniz bilirsiniz. Ve Kitapta bilmediğim kelime çok var di onlar da çevirilseydi belki biraz daha katlanılabilir olacaktı. İyi okumalar