6/10
·390 syf.··
2020 51. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 20 Kasım 2020 16:59
Açıkcası kitabı sevmedim . Tek taraflı mektuplaşmalarla zaten anlaşılmaz olan ilişki Kafka nın sıkıcı anlatımıyla iyice anlaşılmaz oldu benim için. Mektuplarda duygu , his yoktu ya da bana geçmedi bilemiyorum. Uzun zamandır kitaplığımdaydı yıl bitmeden okudum ona seviniyorum :)
Milena'ya MektuplarFranz Kafka · Mavi Çatı Yayınları · 201865,9bin okunma
·
19 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Sizinle ayni görüşteyim. Isınamadım bir türlü kitaba. Diyalog yok,tek taraflı yazışma ve sıkıcı şekilde ilerlemesi