Yazarın sosyal medyada ki ünü sayesinde okudum kitabı ama çok fazla hayal kırıklığına uğradım. Romanlar da belli bir şey anlatıldığında bile en azından kelimelere noktalama işaretlerine dikkat edilmesi gerekir. Bu kadar özensizce yazılmış bir kitabı edebiyat ürünü olarak kabul etmem imkansız. Ki konusuna girmiyorum bile.. Kitapları yarım bırakmaktan hoşlanmadığım için bitirdim ama şahsi görüşüm olarak vakit kaybı olarak nitelendiriyorum.