Annesi babası tarafından terk edilen küçük bir çocuğun yaşadığı acıları çektiği sıkıntıları anlatan bir kitap. Yaşadıkları ağır olmasına rağmen çocuk her şeye göğüs geriyor. Okurken şaşkınlıktan, yaşadığı şeylerden dolayı çok sefer nefesimi tutarak okuduğum bir kitap. Kesinlikle okunması gereken kitaplardan biri.