Annesiyle babasının boşanmasından sonra dedesiyle yaşayan bir çocuğun hayatını anlatıyor. Çocuğun, dedesinin, amcasının acılarını da anlatan bir kitaptır. Sonunda ben çok üzülmüş ve dedesiyle amcasına kızmıştım. Okumadıysanız bence kesinlikle okumalısınız.