Puan vermedi·240 syf.····Okunma: 20 Kasım 2020 20:31 Bir öğretmen olarak bu kitapta okuduğum çoğu olayla bizzat karşılaştım. Ic Anadoluda olmaz bu olaylar yahu, dediğim şeyler oluyormuş gördüm. Çocuklarda iz bırakmak mesleğin en güzel yanı anladım. 8 yıllık öğretmenim sabrım el verdiğince çocukları uzmemeye çalışıyorum. Çünkü biliyorum onlarda derin izler bırakıyor. Cocuk kalbi diyorlar ya gerçekten de birinin saçını okşamak inanılmaz etkiliyor onları. Sonra ingilizceyi de seviyorlar. Yıllar sonra bana ulaşan, sizi örnek aldım diyenler oldu. Daha yolun başındayım... Bi de iş hayatına atılıp bana gelseler... Biz ogretmenler makine değil, insan yetiştiririz.