Puan vermedi·264 syf.··Beğendi
···Okunma: 20 Kasım 2020 21:20 Kitabı sindire sindire okuduğum için bitirmek zaman aldı. İtiraf etmeliyim ki ilk başta içindekiler fazla romantik ve uygulaması zor geldi. Ancak geriye dönüp tekrar tekrar okuyunca iletişimin aslında nasıl olması gerektiği, gün içinde farkında olmadan iletişim araçlarımız içinde devamlı bir şiddet ögesi içerdiğigerçeği ile yüzleştim. Duygu ve düşüncelerimizin net olarak farkına varmak ve sağlıklı bir iletişimin temelleri için okumanızı tavsiye ederim. İyi okumalar