·50 syf.····Okunma: 20 Kasım 2020 23:50 İçindeki savaşı kazanmaya çalışan adamın öyküsü... Zweig’den okuduğum 12. kitaptı. Zweig’in eserlerinde öyle bir büyü var ki insanı kitabın içine hapsediyor ve kitap bitene kadar artık o karakter sizsiniz. Onunla sevinip, onunla üzülüyorsunuz; onunla isyan edip, onunla nefes alıyorsunuz. Ancak kitabın kapağını kapattığınızda kendi dünyanıza dönebiliyorsunuz.