·400 syf.··Beğendi
···Okunma: 22 Kasım 2020 00:16 Evet filmlerini defalarca izlediğim serinin kitabını okumak bu zamana kısmetmiş. Kitabı film ile karşılaştırarak inceleyeceğim.
Filmlerini görsel açıdan beğendiğim serinin ilk filmi genel olarak kitaba sadık kalınmış. Ufak tefek ara sahneleri konuşmaları detayları filme eklememişler. Çok bir kayıp yok.
Kitaba gelirsek; en sevmediğim karakter kim tahmin edin bakayım, tabiki Bella. Bu kadar banal bir karakter olamaz. Resmen özenti yav. Zorla kendini vampir ettirmeye çalışıyor, insan gibi diyorlar olmaz yapma etme yok dinlemiyor 14 yaşındaki ergen çocuklar gibi. Zaten 17 yaşında bu arada. Yazarın dili akıcı basit okurken keyif aldım.