Askerdeyken baya kitap okumuştm. Bu da o kitaplardan biri. Çok güzel bir kurgu ve oldukça etkileyici bir kitaptı. Herkese öneririm. Sebahattin Ali'nin en güzel kitaplarından biridir. Sayfa sayısı da o kadar çok kalın olmadığı için okunması da oldukça güzeldir.