·268 syf.··Beğendi
···Okunma: 29 Temmuz 2016 23:10 Ne diyeceğimi veya ne yazmak istediğimi uzun uzun düşündüğümü soyleye bilirim bu satırlara başlamadan evvel.
Ama icimizdeki şeytan sabahattin ali' nin kalitesiyle fevkalade bir roman diye biliirm.öğrendiğim ve çıkardığım özetle diye bileceğim kisa özetle, icimizdeki şeytanı biz elimizle kendi icimize bıraktığımız düşüncesiz duygular diye bilirim.
Şimdi omerin icindeki şeytan mecida yi sevmedi mi yoksa ona karşı ömeri tetikledimi ! Hangisi ? Üzüldüm üzüldüm bir his bir duygu uğruna bir kızın, bir insanin uzuluşüne üzüldüm.okumanizi tafsiye ederim