Polisiye severlerr merabaa. Sizce akla ilk kim geliyor Polisiye denince. Evet o kişi... Sherloch Holmes...Fakat şimdi bu eserin altında onu övmem biraz absürt olabilir.Evet Sherlock okumayı çok seviyorum fakat olaylara bir dedektif değil de hiç bir suçlu gözünden bakmayı denediniz mi? Eğer hayırsa Arsene Lupinin maceralarına bir bakın derim. :)