Dublin Caddesi tam olarak çerezlik kitap. Canınız şöyle kıvrılıp keyifli bir şeyler okumak istiyor fakat çok da yorulmak istemiyor mu o zaman bu kitap sizin için biçilmiş bir kaftan. Zaman zaman kıkırdadığım zaman zaman da hüzünlendiğim yerleri oldu. Genel olarak baktığımda kitap hoştu fakat son sayfalara doğru yazar sanki kitabı bitirebilmek için bazı yerlerde geçiştirmiş gibi hissettim, bu da biraz keyfimi kaçırdı çünkü güzel gidiyordu. Yine de pişman olmadım okuduğuma sizlere de öneririm.
Yazar seri şeklinde çıkarmış bu kitapları fakat bu seri tek kitabın devamı şeklinde gitmiyor daha çok her çift için bir kitap ayrılmış bu da aklınızda bulunsun.