8/10
·416 syf.··
2020 33. kitabı
·
10 günde okudu
·
Okunma: 23 Kasım 2020 16:14
Okuduğum en güzel 10 edebiyat romanı arasına girer. Roman tanımının ötesinde bir yapıt bence, kitapta doğu-bati,madde-mânâ,ruh-beden,idealizm-meteryalizim iklimler üzerinde durulmuş en çokta madde-mânâ, ruh-beden ikilimleri çok hoşuma gitti okurken, sindirerek ve büyük keyifle okudum. Birde psikolojik tahliller ve kurgusundan çok hoşlandım kitabın edebiyat severler için bence bir baş yapit.
YalnızızPeyami Safa · Ötüken Neşriyat · 202227,3bin okunma
·
2 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.