Puan vermedi·475 syf.··Beğendi
· öncelikle şunu söylemeliyim kitap müthişti. konusu,sürükleyiciliği,karekterlerin orjinalliği bakımından okunabilinecek en iyi kitaplardan.494 sayfa olmasına rağmen çok hızlı okunabilinen harika bir kitap. hala okumayanlar varsa şiddetle öneririm.ayrıca okudukça karşınıza Grimes adlı bir karakter çıkıcak ve ona bayılıcaksınız, çünkü bir insan anca bu kadar sinir bozucu olabilir :]