·368 syf.··Beğendi
···Okunma: 24 Kasım 2020 02:01 Kesinlikle okunmasi gereken bir kitap..
Kitabi aldığımda, isminin ironi olarak körlük olduğunu düşünmüştüm ama kitap baya baya körleri anlatıyor. Bir anda bir dünyada körlük salgını başlıyor ve herkes kör oluyor. Kitap bastan sona bu körlerin başına gelen olayları anlatıyor. Bu olaylar silsilesi hayal edemeyeceğiniz sınırlara ulaşıyor, hem şaşırıyor hem de dersler alıyorsunuz okurken. Yazarın hayal ve anlatım gücü cok iyi.
Başları iyi, ortaları biraz siradanlasiyor, 200.sayfadan sonrası baya hızlı akmaya başlıyor (kitap 370 sayfa) Bu kismi hem trajedik hem de keyifli..