Puan vermedi·202 syf.··
2020 15. kitabı
'Ne evet ne hayır' daki mizahı çok sevdim. 'Babama mektup' samimi ve güzel bir mektup. Demiryolu hikayecileri içten bir öykü. Öykülerin mevsimi olsaydı. Bu öykünün ki kış olurdu. Öykünün atmosferini hissediyorsunuz. Çünkü son derece berrak bir dille yazılmış. Kahramanların duygu durumları gözünüzün önüne seriliyor. Öykü karamsarlığa doğru ilerlese de sonunda umutlu bir bekleyiş var. Ne de olsa kışın sonu bahardır...
Korkuyu BeklerkenOğuz Atay · İletişim Yayıncılık · 202233,4bin okunma
·
26 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.