·464 syf.····Okunma: 24 Kasım 2020 11:16 Kitaba ilk başladığım zaman güzel gidiyordu. İlerledikce konular karışık olmaya başladı. Konudan konuya atlıyordu. Okurken başka bir konuya geçiş oluyordu bu nedenle okuduğum yere tekrar dönerek konular arasında bağlantı kuruyordum. Yazılar çok sık yazılmış. İç içe geçmiş gibi idi. Nobel ödüllü bir kitap olmasının nedeni galiba zor okunması . Bunu bitirdikten sonra bir süre kafa dinlemek gerekir diye düşünüyorum. Beklentimden düşük oldu. Yani çok uzun bir süre sonunda bitti. Böyle beklemiyordum. Ama akıcı okudukça okuyor insan. Ama kimseye de tavsiye edeceğim bir kitap olmayabilir. Meraklıların okuyacağı bir eser diyebiliriz. Şimdiden keyifli okumalar dilerim