Kitabı okurken en başından beri sonucu bilmeme rağmen içimden defalarca " arkadaş biri gidip şuna söylesin durumu, kaçsın gitsin artık be" diyerek kendi içimi yediğim, her zamanki gibi farklı duygular yaşatan klasik bir Marquez kitabı. Üstelik olay akışını Yüz Yıllık Yalnızlık kitabına da bağlaması ayrı bir güzellik olmuş