Bu kitaptaki tadı neredeyse elle tutulur bir şekilde hissediyorsunuz ancak sürekli,hızlı ve büyülü gerçekçilik akımına bağlı kalınmış olması enteresan olayları çok normalmiş gibi anlatışı insanı kitabı bitirirken son 50-100 sayfada zora sokuyor ancak tatlı bir kitaptır,zamanınız varsa okuyun olmazsa olmaz değil.En değerli cümlesi bana göre ''sadelik üstünlüktür'' ve birde ''toprak uğrunda ölen varsa vatandır'' dizesine çok benzer bir söz yer alır kitapta buda bir detay.