Puan vermedi·288 syf.····Okunma: 25 Kasım 2020 13:19 Afilli filintalardan bir kitabı beğenmedim demek ukalalık olur. Ancak bu eleştirmeyeceğimiz anlamına da gelmez.
Evet beğendim peki kurgu olarak beğendin mi hayır. Neden peki, karakterlerin konuşmaları her bir karakteri ayrı bir cephe ayrı bir duygu değişik bir tat bırakmayacak şekilde tekdüze cümlelerle konuşturmuş. Karakter ayrımı da güme gitmiş. Espiriler ince, bilgiler ilginç olmuş. Lakin her bölümde sanki aynı karakter kendi cephesinden hikayeyi sürdürürken yani sanki hepsinde Ali konuşuyormuş gibi olmuş ya hani o yüzden kopuyorsun. Kurgu ve ayrıntı güme gidiyor. Keşke kimle başladıysan onunla devam etseydin de Şevvali bile erkekmiş gibi görmeseydik.
Düzelt ve bir daha yapma evladım