·335 syf.····Okunma: 25 Kasım 2020 19:40 Zerdüşte bazı yerlerde hak verdim, çoğu zaman anlamakta zorlandım ve tekrar tekrar okumam gerekti. En sevdiğim ve kitabı en iyi özetleyen alıntıyla sonlandıracağım yorumumu; "Birçok şeyi yarım yamalak bilmektense, hiçbir şeyi bilmemek daha iyi! Başkalarının insafına kalmış bir bilge olmaktansa, kendi başına bir deli olmak daha iyi!"