7/10
·335 syf.··
2020 182. kitabı
·
13 günde okudu
·
Okunma: 25 Kasım 2020 19:40
Zerdüşte bazı yerlerde hak verdim, çoğu zaman anlamakta zorlandım ve tekrar tekrar okumam gerekti. En sevdiğim ve kitabı en iyi özetleyen alıntıyla sonlandıracağım yorumumu; "Birçok şeyi yarım yamalak bilmektense, hiçbir şeyi bilmemek daha iyi! Başkalarının insafına kalmış bir bilge olmaktansa, kendi başına bir deli olmak daha iyi!"
Böyle Söyledi ZerdüştFriedrich Nietzsche · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202447,6bin okunma
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.