·455 syf.··Beğendi
···Okunma: 25 Kasım 2020 22:21 Evet bir güzel kitabın daha sonuna geldim.
Kimse Gerçek Değil Zeynep Sey'den okuduğum ilk romandı ve açıkçası kitap övüldüğü kadar var. Beklentimi karşılayan bir kitap oldu. Yazarın kalemi ve olayları anlatım tarzı oldukça özgün. Kitabın konusuna gelecek olursak her şey Işıl adlı karakterimizin hayatını ve çevresindeki insanları sorgulamasıyla başlıyor. Bir tane uygulamaya kaydoluyor. Uygulamada da iki tür insan bulunuyor. Yaralılar ve şifacılar. Daha sonra orada Oflaz adlı karakterimizle tanışıyor ve olaylar merak ettirici bir hal alıyor. Okurken devamında neler olacağını çok merak ettim.
Yazarımız gerçekten olayı çok güzel bir şekilde ele almış. Kitapta psikoloji öğesi ön planda bulunması da çok hoşuma gitti.
Zeynep Sey'in diğer kitaplarını da okumak isterim.
Yazarımızı bu başarısından dolayı tebrik ediyor ve başarılarının devamını diliyorum.