Psikolojik kitaplara ilgi duyan kişilerin kesinlikle okuması gereken bir kitap. Şizofreni hastası olan bir kızın yazdığı anılar birleştirilerek kitaplaştırılmıştır. Bir genç kızın içinde verdiği savaş, çevresinden istediği sessiz yardım çığlıkları. Genç kız Deborah, bileklerini keserek intihar etmeye çalışırken bile kanını yere değil bir kabın içine akıtıyor. Buradan bile aslında ölmek değil sadece bir yardım eli beklediğini anlamak oldukça mümkün. Şizofreni günümüzde yaygın bir hastalık haline gelmiştir. Özellikle yaş ilerledikçe ya da büyük bir travma sonucu insanlarda görülen bir hastalıktır. Bu kitabı okuyarak hem şizofreni hastaları hem de bu hastalık hakkında birçok bilgi edinebilirsiniz. İyi okumalar dilerim.