Kitabı okuyalı uzun zaman oldu.. Ama o uzun zamanda okuduğum hiçbir kitap da bu kitabın tadını o şok edici sonunu bulamadığım için görünce dayanamadım, yazayım dedim. Gerçekten çok güzel bir dille kaleme alınan bu eser bi o kadarda ilginç bir sonla bitiyor. Okuyamanlar varsa eğer kesinlikle düşünmeden tavsiye edebilirim. Eminim sonunu okuyunca hem çok şaşıracak hemde çok etkileneceksiniz :)