·416 syf.··Beğendi
···Okunma: 02 Ağustos 2016 23:56 Kitabın adından keyifli olacağını tahmin ediyordum:)
Bugün kitabı elime almamla bitirmem bir oldu:)
Hayatta herkesin kendine göre doğruları vardır ve bazen bu doğrunun ne kadar doğru olduğu tartışılır. Bu doğru dediğimiz şey belkide çok yanlıştır ama yinede inandığımız için peşinden gideriz. Bu da çeşitli sonuçlar doğurur.
Tıpkı Azra'nın yaşadıkları gibi.
Kitabın konusu basit olsa da son derece sürükleyiciydi. Okurken sürekli gülümsüyordum :)
Karakterler iyi analiz edilmişti ve hepsi ayrı ayrı hoşuma gitti. Okurken çok keyif aldım, yazarın yaşına göre de dili hiç fena değildi.
Belki bazı olaylar gerçek olamayacak kadar klişe olsa da kitabın kapağını kapattığımda yine de gülümsüyordum.
Gülümsemek istiyorsanız buyurun okuyun. :)