Hikayede savaştan kaçan Ferdinand ve Paula'nin, gelen bir posta mektubu ile Ferdinand'in içindeki iç çatışmayı harika bir şekilde anlatıyor.Ferdinand'ın yaşadığı duyguları,iç savaşı, isyanı, çaresizliği, mecburiyeti sizede hissettiriyor.Herkese keyifli okumalar diliyorum