·152 syf.··Beğendi
···Okunma: 04 Nisan 2019 12:10 Merhabalar! kitapların başkişileri insanlar olmak zorunda mı? Yaşadıgımız olaylara ve cevremize hayvanların gözünden baksak ne olurdu? işte bunun cevabı bu kitapta bu kitabın başkişileri hayvanlar. Kitabın amacı daha eşitlikçi bir topluluk oluşturmak. tarihsel bir gerçeği eleştiren bu kitabı ben çok sevdim okuyun okutturun !! :))