Kitap yorumum
10/10
·183 syf.··
Beğendi
·
2020 29. kitabı
"Neden hayat bazıları için bu kadar zor..¿" Ah Zeze, ah... Ne kötü değil mi? Ufacık bi mutluluk yakalıyorsun ama o da elinden alınıyor... Çoğunuz okumuşsunuzdur muhtemelen- Böyle bi kitap da okunmayacak gibi değil yani- Kitapta daha çocuk olan Zeze'nin hayatını zeze'nin ağzından anlatıyor. Onun acı dolu hayatını... Belki de okuduğumda en duygulandığım kitaplardan. Okumanızı tavsiye ederim kesinlikle. İyi okumalar dilerim...
Edebiyat
Şeker PortakalıJosé Mauro de Vasconcelos · Can Yayınları · 2025275,6bin okunma
·
3 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.