T.Doğan
@umut774
Takip Et
En son seslendirdiğim şiir ibrahim Sayar'dan Ne sandın şiiri..
O dilerse azlar çok olur, O dilerse varlar yok olur, Allah dilerse açlar tok olur, Tokluğu paradan,puldan mı sandın? desteklerinizi beklerim
youtube.com/watch?v=6_roqOr...
Şiir
249 beğeni
·
6 paylaşım
·
1 alıntı
·
680 Gösterim
6 Yorum
Öne Çıkanlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
T.Doğan
Gönderi Sahibi
@Aysenurayla çok teşekkür ederim.
1
1 yanıtı göster
Bir kuş olsam uçsam
Tebrikler annemle çok beğendik 👍
2
T.Doğan
Gönderi Sahibi
@VEGA_73 teşekkür ederim.
2
T.Doğan
Gönderi Sahibi
@yokar teşekkür ederim.
1