En son seslendirdiğim şiir ibrahim Sayar'dan Ne sandın şiiri..
O dilerse azlar çok olur, O dilerse varlar yok olur, Allah dilerse açlar tok olur, Tokluğu paradan,puldan mı sandın? desteklerinizi beklerim youtube.com/watch?v=6_roqOr...
Şiir
··1 alıntı·
680 Gösterim
6 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
T.Doğan
Gönderi Sahibi
@Aysenurayla çok teşekkür ederim.
Tebrikler annemle çok beğendik 👍
T.Doğan
Gönderi Sahibi
@VEGA_73 teşekkür ederim.
T.Doğan
Gönderi Sahibi
@yokar teşekkür ederim.