Malesef öyle benim bina mesela 50 yıllık çatlakla dolu alttan fay hattı geçiyor, Allah korusun ama bu dönemde önlemde bir yere kadar çok zor bir dönemde denk gelmiş olur olursa içerde dursan olmaz dışarda olsan olmaz, inşallah hiçbiri olmaz tabi ama tabiatın da bir gerçeği var.