Kitap bir adamın kendi içsel hesaplaşmasını anlatıyor aslında.Kendi içinde o kadar tutarsız bir adam ki bu yaptığı şeyden 2 dk sonra pişman olabilen,sürekli düşünceleri değişen,aslında belli bir düşüncesi olmayıp sırf karşısındaki insanların düşündüğünün zıttını düşünüp kendini yüce hisseden bir insan.Kitap direkt beni içine çekti,bir çırpıda bitirdim.Dostoyevski’ye başlamak için güzel bir kitap olduğunu düşünüyorum.