8/10
·584 syf.··
Beğendi
·
2020 58. kitabı
·
7 günde okudu
·
Okunma: 29 Kasım 2020 23:10
Öncelikle herkese merhabalar. Ben Azra Kohen'in ilk okuduğum kitabı Aeden'i geçen sene okumuştum. Çok beğendim anlatmak istediği mesaj ve sunuş tarzı çok güzeldi. Sonra son çıkan kitabı Gör Beni'yi okudum. Onu daha da bı çok sevdim hatta kitabı baya hırpaladım. :) Şimdi de Fi serisine başladım ama keşke önce Fi serisini okusaydim daha iyi olurdu gibime gelir. Çünkü beklentimin altında kaldı. Yazara çok saygı duyuyorum. Fikirlerini çok sevdiğim bir yazar. Ona burdan selamlarımı gönderiyorum. Şimdi inceleyelim. 3 serilik bir setin ilk kitabı Fi kitapta çok fazla cinsellik ve hırs var. Karakterler çok fazla abartılmış Allah'tan dizisi var yoksa karakterleri kafanda canlandıramayacağımız kadar tanrılaştırılmış. Kitap okumaya değer diye düşünüyorum. Bu kitap beklentimin birazcık altında kalmış olsa bile inanıyorum ki asıl anlatmak istediği mesajın serinin son kitabında olduğunu düşünüyorum. Çünkü yazarın sadece aşk ve dünyalık istek ve arzuları anlatmayacağını biliyorum. Yazarın asıl amacı son kitapta bize bir şeyler katmak. Bizi bilinçlendirmek olduğunu düşünüyorum. Hade görüşürüz.
Fi - 1. KitapAkilah Azra Kohen · Everest Yayınları · 201821,5bin okunma
·
5 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.