·160 syf.····Okunma: 01 Aralık 2020 17:48 Hayatımda okuduğum kendini en çok tekrarlayan kitap. Kitap içinde devamlı alıntılar var. Tabi alıntı yapılır ama bu çok fazla, kopyala yapıştır olmuş. Yazar aşk konusunda o kadar tutulmuş kalmış ki devamlı eski aşklarından alıntı yapıyor. Kurduğu cümleler basit, verdiği tavsiyeler standart. Üzgünüm ama kişisel gelişimde insanlara farklı bakış açısı katmanız gerekirken bunu yapmamışsınız. Emeğinize sağlık.