·184 syf.··Beğendi
···Okunma: 07 Ağustos 2016 00:00 Çok yalın bir dili var.Yaşadığı gibi yazmış.Çok güzel yazım teknikleri ile yazılmamış,samimi.Kaybedenler Klubü adlı filmi seyretmişseniz hayatı da o film gibi.Gümüşlükte ziyaret edenlerin anlattığı üzere fotoğraf çektirmiyor ama bire bir anlattığı Nejat İşleri yansıtıyor.Hayatının her kademesinden dem vurmuş kitabında.Okuyanları sıkmayan bir kitap.Bir eleştri yapmak isterim genel olarak okuyuculara.Kitapla alakası yok ama yeri geldi.Bu kitap nobel ödülünü de aday olacak bir kitap değil belki ve son zamanlarda Nejat İşler gibi yazıp üreten birçok yazarımız var.Ünlü olmasalar bile onların kitaplarını da alıp değerlendirmemiz gerektiğini düşünüyorum.Bu eleştiriye bende kendimi dahil ediyorum.Okuyun "GERÇEK HESAP BU" yu sıkılmayacaksınız.