·68 syf.····Okunma: 29 Kasım 2020 20:12 Kitap tanınmış roman yazarı olan R. karakterine gelen bir mektup ile başlıyor. Kitap boyunca bu mektubu okuyoruz.
Mektup "sana, beni asla tanımamış olan sana," cümlesi ile başlıyor. Bu cümle ile birlikte kitabın bir kısmına kadar olan düşüncelerim, asla adamın onu tanımamış olması yönündeydi. Fakat devam ettikçe karakterin "gerçek" anlamda karşısındaki kadını tanımamış olduğunu fark ettim.
Kitap boyunca kadının Bay R.' ye olan duygularını, düşündüklerini net bir şekilde görebiliyoruz. Stefan Zweig bunu okuyucuya çok güzel bir şekilde aktarmış. Sade ve akıcı bir dil olduğu için kitabı bir solukta bitirebilirsiniz.