·80 syf.····Okunma: 06 Kasım 2020 20:09 Kitapta kendini bir gecede gerçek anlamda bulan bir karakter görüyoruz. Stefan Zweig, karakterin o geceye kadar ki halini, içsel savaşını okuyucuya çok güzel bir şekilde aktarmış. Kendi varlığını birinin ona ihtiyacının olması ile fark ediyor. İnsanları mutlu ediyor ve bunun kendisini de mutlu ettiğini fark ediyor. Karakter bir boşluğun içinde ve bu boşluğun nedenini kendisi de bilmiyor ta ki olağanüstü bir geceye kadar.
Sade ve akıcı dil ile kitabı bir solukta okuyabildim. Ben çok beğendim henüz okumayanlara tavsiye ediyorum. Okuyana da bir şeyler kattığını, katabilecegini düşünüyorum.