·432 syf.··Beğendi
···Okunma: 24 Kasım 2020 16:21 Kitapta İngiliz Dili ve Edebiyatı bölümünü okuyan Nazlı'nın hayatını okuyoruz.
Nazlı gerçekten çok güçlü bir karakter. Yaşadıkları şeyler hiç kolay değildi. Yine de yaşamaya çalıştı. Hayatını ona göre şekillendirdi. Hiç kimseye bağlanmadan sıradan bir hayat yaşamayı istiyordu.
Çok hata yaptı. Çoğunu düzeltmeye de çalışmadı. Ama en sonunda doğru yola ulaştı.
Tam yaşamaya karar verdi. Sevmeye karar verdi. Sevilmeye karar verdi. Ama hayat bu sefer de Nazlı'ya gülmedi.
Ezel gerçekten çok farklı bir karakterdi. Benim şahsen hiç kitap okuyan erkek bir arkadaşım olmamıştı. Bırakın kitap okuyan erkeği 3-5 kitap dışında kitap okuyan ya da kitaplarla ilgilenen kız arkadaşım bile olmadı. Bunu da kitapta fazlasıyla görmek beni hem çok şaşırttı hem de çok sevindirdi.
Okurken kendisine çok haksızlık ettiğimi düşündüğüm Ecem. Sen harika bir dostsun.
Kitabın sonu onlara yakışır şekilde bitti. Ama keşke onları birlikte eğlendikleri farklı aktivitelerde görebilseydik.