·392 syf.··Beğendi
···Okunma: 08 Ağustos 2016 18:08 Vaovvv!! Bu kitap için farklı yorumlar duymuştum.Ama iyi ki de olumsuz yorumları göz ardı etmişim.Kitap beni çok etkiledi Çok güzeldi yahu!! Hep böyle kitap yazsınlar hep içimizde bir yerlere dokunsunlar yazarlar.Herkese tavsiye ederim.Benim için unutulmazlardan olacak...