Genel olarak güzel bir kitap fakat orijinallik konusunda büyük sıkıntıları var ayrıca küçük çocukların çok üstüne gidiyorlar sanki :/. Evren okuyucuyu içine alabiliyor, okurken akıcı bir şekilde hatta yer yer çok heyecanlanarak ilerleyebiliyorsunuz. Genel olarak beğendim.