Puan vermedi·57 syf.··
2020 136. kitabı
#okudumbitti #AhmetMithatEfendi #ŞeytankayaTılsımı #57sayfa -En baştan bilmiş ol, emin ol ki istediğin hizmetin yerine getirilmesi işten bile değildir -Sen de bilmiş ol, emin ol ki beni bu beladan kurtarırsan istediğin kadar mükafat verilmesi işten bile değildir........ Ahaa ne kadar da merak edilesi bir diyaloğ değil mi? Acaba bahsi geçen bela neydi? Bu bela, bela sahibine nasıl bir zarar veriyordu? Beladan kurtulmak için başvurduğu kişi kimdi?? Veeee tabiki asıl soru bu beladan kurtulabilecek miydi?? Ahmet Mithat Efendi yine bu kitabında alışılagelmiş üslübü ile okura sık sık laf atarak sizi kitaba birhayli dahil ediyor. Kitap yazarın Frazsızca bir eserden etkilenerek kaleme aldığı bir eser. Hal böyle olunca da karakterlerimizin isimleri Türk isimleri değil. Hani böyle bir beklentiye girmeyin diye peşin peşin söylüyorum. Kitap özellikle vurucu sonuyla gerçekten çok güzeldi. Okurken 30 cu sayfadan sonra "ay sonu kötü biterse cidden yazık olacak" diye söylene söylene geliyorsunuz son sayfaya. İşte tam da orada harika bir son gizli. Kitabın bitiş cümlesi tek kelimeyle harika. Ama tabii yazmayacağım onu. Ay o değil de sanki kitabı ben satıyorum alın okuyun der gibi oldu öyle değil tabiki ama okunsun istiyorum ya. Zaten 57 sayfacık. Valla çokta keyifli. Ayrıca Pedro'nun muhteşem aşkına tanık olmanız lazım. Benden söylemesi "Beğenmek demek sevdanın öyle kuvvetli bir başlangıcıdır ki bazı dış etkenlerin de eklenmesiyle beğenmenin ardından sevda baş gösterir" "bir öfkeyle bir cana kıymanın sıradan olduğu yerlerde insan hayatının o kadar büyük kıymet ve önemi olmaz"
Şeytankaya TılsımıAhmet Mithat Efendi · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 20252,868 okunma
·
7 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.