Puan vermedi·400 syf.··
2020 18. kitabı
Okuduğum ilk Ahmet Ümit kitabıydı. Açıkçası lisede okuduğum Agatha Christie romanlarından sonra polisiye tarzda hiç kitap okumamıştım. Güzel,hoş,sürükleyici bir kitaptı. Türkiye’deki suriyeli göçmenlerin yaşadığı drama ve çocuk tacizlerine dikkat çektiği için yazara bir kez daha teşekkür ediyorum. Ama bana ne kattığını sorarsanız pek bir şey bulamadım doğrusu. Sadece bahsettiğim konularla alakalı farkındalık yarattı. Yine de tavsiye eder miyim evet ederim.
Kırlangıç ÇığlığıAhmet Ümit · Everest Yayınları · 201839,9bin okunma
·
3 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.