İpek

@1p4ck
5/10
·516 syf.··
2020 28. kitabı
Bence ilk kitap bir tık daha iyiydi ama sonuç olarak iki kitapta sıradan ve kötü. Ana karakter her zamanki gibi aptallığını üzerinden atamamış. Zaten bir YA kitabında ana karakter 15 veya 16 yaşındaysa ya çok ağır bir ergenlik geçiriyor yada çok aptal. Tris iki özelliğe de sahip. Bir insan nasıl savaşın ortasında silahını habire bir yerlerde unutabilir ya? Birde yazar bunu komik bir şeymiş gibi söylüyor. He çok komik gerizekâlı. Artık şunu anlayın ana karakterin aptallıkları komikten çok sinir bozucu. Gerçi kuş beyinli Tris silahı varken de bir boku beceremiyor. Silahını "her zamanki gibi" bir yerde unuttuğunu farkediyor, tamam. Daha 1 sayfa önce kendisi cebinde bıçak olduğunu söylemesine rağmen hemen aklından silinmiş, üzerinde silah olmadığı için yakınıyor... 15 sayfa boyunca kafayı yiyip çileden çıktım cebindeki bıçağı hatırlasın diye. En sonunda kuş beyni bıçağın orada olduğunu akıl edince yarım saat kullanmak için bekliyor. Lan saplasana Eric'in boğazına 1 saniyeni almaz. Bu kadar mı beyinsizsin. Eric çocukcağızı öldürmeden bıçağı kullanmıyor. Çocuk ölünce ve kendi canının derdine düşünce kullanası geliyor malın. Lan 5dk önce saplasaydın ne güzel çocuk da yaşayacaktı. Neyse her aptallığını anlatsam kitaptan daha uzun yorum yazarım. Şu Tobias için zar zor okudum kitabı. Hadi ana karakter olarak Tris malını seçtin, araya 2 3 tane Tobias'ın ağzından bölüm koysana be karı, eline mi yapışacak? 500 sayfa boyunca 16 yaşındaki ergenin silahını bir yerlerde unutup avel avel dolaşmasını okudum resmen. 3. kitabı da işgence çekerek okuyacağım çünkü takıntılıyım, sonunu merka ediyorum. İlk filmi izledim ve bence film daha güzel. Tris biraz daha olgun en azından. Dört de hay maşallah yani. Sonuç olarak okusanız da olur okumasanız da.
KuralsızVeronica Roth · Artemis Yayınları · 20135,5bin okunma
·
224 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.