Bir adamın aşk için kendini nasıl bir drama soktuğunu anlatıyor. Bilmediği karşısındaki kişinin sadakatini sorgularken sonunda asıl sadakatsiz olanın kendisi olduğunu görmesi ve hayatını acınacak sönük bir insan olarak yaşadığını ve kendisiyle beraber ona ihtiyacı olan ailesinide duygusal manada yoksun bırakışını ve geçmişte ne yaşadığını kimseye anlatamayışı...okurken kah acıyorsunuz kah kızıyorsunuz öyle yada böyle kitap bir çırpıda bitiyor...